Czyszczenie filtrów cząstek stałych DPF i FAP
Profesjonalne czyszczenie filtrów
Wymiana filtra cząstek stałych DPF lub FAP na nowy to spory wydatek. Usuwanie i wycinanie filtrów cząstek stałych DPF/FAP ze sterownika silnika i układu wydechowego naraża użytkowników pojazdów na przedwczesne zużycie turbosprężarki, głośniejszą pracę układu wydechowego, zwiększenie emisji toksycznych cząstek stałych do atmosfery i kłopoty podczas badań na stacji diagnostycznej lub kontroli drogowej w trakcie pomiaru emisji spalin.
Filtr DPF lub FAP przez kilkadziesiąt minut poddawany jest czyszczeniu w obiegu zamkniętym przy odpowiednim ciśnieniu i temperaturze cieczy myjącej. Następnie filtr poddawany jest suszeniu aby usunąć nadmiar wilgoci. Cały proces regeneracji filtra DPF lub FAP rozpoczyna i kończy test sprawności i przepustowości filtra potwierdzony wydrukiem.
Diagnoza
Ocena stanu filtra, sprawdzenie uszkodzeń mechanicznych oraz test stopnia zabrudzenia.
Konkurencyjne ceny
Dla stałych odbiorców i warsztatów upust cenowy.
Linia technologiczna
Czyszczenie odbywa się na profesjonalnej maszynie „DPF MASTER FLASH” polskiej firmy XTON.

FILTR CZĄSTEK STAŁYCH
Czyszczenie filtrów cząstek stałych DPF/FAP
Filtr cząstek stałych to element układu wydechowego, który ma pochłaniać sadzę wydzielaną podczas spalania oleju napędowego. Mimo niezaprzeczalnych zalet dla środowiska, jest to jeden z najbardziej awaryjnych elementów współczesnych silników diesla.
AWARIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH
Czyszczenie fitra DPF i FAP
Czyszczenie filtra DPF lub FAP jest możliwe o ile rdzeń filtra nie jest stopiony i zachował swoje właściwości. Czyszczenie filtra DPF lub FAP polega na rozpuszczeniu i wypłukaniu zanieczyszczeń w rdzeniu i jego ponownym montażu po sprawdzeniu oporu przepływu jaki stawia. Czyszczenie filtra cząstek stałych jest alternatywną usługą dla mechanicznego usunięcia (wycięcia i wyprogramowania), ponieważ jego funkcjonowanie zostaje zachowane.


OCENA STANU FILTRA
Sprawdzenie uszkodzeń mechanicznych oraz test stopnia zabrudzenia
Uszkodzeniom turbosprężarek w silnikach wysokoprężnych często towarzyszą awarie filtrów cząstek stałych czyli filtrów DPF lub FAP. Objawia się to na przykład spadkiem mocy silnika i sygnalizacją kontrolek ostrzegawczych na konsoli.
Naprawiamy i regenerujemy turbosprężarki
We wszystkich modelach samochodów.
Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Polonez, Renault, Rover, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Volkswagen, Volvo, Ciężarowy – DAF, Ciężarowy – IVECO, Ciężarowy – MAN, Ciężarowy – MERCEDES, Ciężarowy – RENAULT, Ciężarowy – SCANIA, Ciężarowy – VOLVO.
turbiny Rzeszów
Naprawa turbin-turbosprężarek. Regeneracja turbosprężarek Rzeszów. Naprawa turbin Rzeszów. Turbo Rzeszów





