Regeneracja turbosprężarek
Jak regenerujemy?
Do regeneracji stosujemy profesjonalne narzędzia i urządzenia gwarantujące najwyższą jakość elektronicznego doważenia rdzenia turbosprężarek. W trakcie wyważania wirnik pracuje w warunkach zbliżonych do eksploatacyjnych. Łożyska obracającego się wirnika turbiny są smarowane olejem o odpowiednim ciśnieniu i temperaturze, co pozwala również na sprawdzenie szczelności turbiny.
1. Krok Pierwszy
Działania:
- Przyjęcie turbosprężarki
- Rozkręcenie na czynniki pierwsze
![Sprawdzenie ustawień zmiennej geometrii](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/krok-pierwszy.jpg)
2. Krok Drugi
Działania:
- Ocena przyczyny uszkodzenia
- Weryfikacja kosztów regeneracji
- Określenie czasu naprawy
- Mycie elementów
W przypadku rezygnacji Klienta, otrzymuje on rozkręconą turbosprężarkę. Powodem wydania w takim stanie turbosprężarki jest jest brak możliwośći zmontowania brudnej/uszkodzonej turbosprężarki.
![Sprawdzenie turbosprężarki od środka i demontaż układu wirującego](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/sprawdzenie-turbosprezarki.jpg)
3. Krok Trzeci
Działania:
- Szkiełkowanie elementów ponownie użytych
- Lakierowanie actuatora zaworu wastegate
- Regeneracja elektronicznego actuatora
![Szkiełkowanie i lakierowanie](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/szkielkowanie-i-lakierowanie.jpg)
4. Krok Czwarty
Działania:
- Montaż układu wirującego w obudowie łożyskowań
- Doważenie układu wirującego
- Test szczelności.
![Montaż, doważanie](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/montaz-i-dowazanie.jpg)
5. Krok Piąty
Działania:
- Montaż korasa do obudowy chłodnej
- Montaż zmiennej geometrii VNT (jeśli turbosprężarka ja posiada)
- Montaż obudowy turbiny (strona gorąca)
- Montaż aktuatora i jego ustawienie
- Regulacja zmiennej geometrii VNT na maszynie
- Zabezpieczenie turbosprężarki plombami gwarancyjnymi
- Przekazanie instrukcji montażu turbosprężarki
(gwarancja jest ważna jeśli zostaną zachowane wszystkie wskazówki z instrukcji montażu).
Określenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki pomaga mechanikowi usunąć usterkę na silniku, która zapobiegnie ponownemu uszkodzeniu. W przypadkach szczególnych sami kontaktujemy się z mechanikiem montującym turbosprężarkę w samochodzie Klienta.
Zapoznaj się z naszą ofertą.
Naprawa turbin
Naprawiamy i regenerujemy turbosprężarki
We wszystkich modelach samochodów.
Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Polonez, Renault, Rover, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Volkswagen, Volvo, Ciężarowy – DAF, Ciężarowy – IVECO, Ciężarowy – MAN, Ciężarowy – MERCEDES, Ciężarowy – RENAULT, Ciężarowy – SCANIA, Ciężarowy – VOLVO.
turbiny Rzeszów
Naprawa turbin-turbosprężarek. Regeneracja turbosprężarek Rzeszów. Naprawa turbin Rzeszów. Turbo Rzeszów
![schwitzer turboloader](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/schwitzer.jpg)
![komatsu](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/komatsu.jpg)
![garrett turbo](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/garrett.jpg)
![mitsubishi](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/mitsubishi.jpg)
![Borg Warner Turbo System](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/borg.jpg)
![holset turbochargers](http://www.turborzeszow.pl/wp-content/uploads/2018/11/holset.jpg)